tisdag 24 februari 2009

Inledning

Som nybliven LCHF:are så har jag blivit inspirerad att starta en blogg där man kan följa min utveckling, få recept- och livsmedelstips och sådär. Kosten är ju en stor del av livet och hälsan, och med LCHF ser jag chansen till en hållbar förändring som kommer fungera livet ut. Efter en vecka är mitt sötsug och min köriga mage ett minne blott - otroligt! Jag ser fram emot med spänning att lära mig mer, så kommentera gärna mina inlägg med tips och korrigeringar, ni är många som är experter på detta området vid det här laget!

Eftersom jag pendlar mellan Göteborg och Stockholm, så kommer jag försöka dela med mig av alla bra matställen jag hittar, där en LCHF:are kan bli mätt och belåten. Just att äta ute, ta lunch lite snabbt på stan, blir en av utmaningarna för mig. Spännande!

Är detta inlägg intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar