lördag 12 december 2009

Helgens söta


Lördag betyder sovmorgon, riktigt gott kaffe hemma, ledig tid med familjen, lång promenad med hunden. Fullkomlig jackpot nu på förmiddagen då både mitt bokpaket med Två systrars söta (som jag givet var tvungen att skaffa efter de vita tryfflarna - och vilken bok sen, helt underbara bilder från ett fik jag önskar jag var på i detta nu...) hade hunnit komma fram, och repris av Trädgårdsapoteket går på TV.

Efter att ha bläddrat lite i nya boken, så drar vi nog runt Kungsholmen. I eftermiddag går jag loss på ett högrev och nytt tryffelmakande. Ikväll kommer gamla studiekompisar hit för lite vin och mys. Ha en underbart skön helg alla!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

  1. Låter som en ypperlig helg. Njut!

    SvaraRadera
  2. Intressant bok där på bordet ;) Skön helg!

    SvaraRadera
  3. @Rebecca: har varit så härligt, behövde vekrligen lite ledigt! :)

    @Kari: ett budskap världen behöver! :)

    SvaraRadera
  4. Det är så synd att inte systrarnas Cookbook Café finns längre. Jag saknar det!
    Böckerna om sötsaker är bättre än soppboken.

    SvaraRadera
  5. Mysigt!
    Den boken vill jag ha.. :-)

    SvaraRadera