torsdag 4 mars 2010

Undersökningen

Nej, detta inlägg skall inte handla om Kristina Hultmans fina bok. Jag hoppas att jag någon gång skriver om den, för den har det vackraste omslag jag någonsin sett. När sommarens strålar lägger sig över staden och jag har alla mina semesterveckor på solokvist så skall jag njuta den. Sparar det till sist, precis som marsipanen på princesstårtan. Läser hennes blogg så länge.

Det jag istället vill tala om är att ni har tyckt till! Så många som svarade i min undersökning, riktigt roligt att se! Ni läsare verkar komma från olika håll, både tränings- och hälsobloggare, råkostare, receptomaner, matnördar och muffinbakande hemmafruwannabees. Det är så jag vill ha det, jag själv är ju en salig röra av allt möjligt. Antagligen är den brokiga skaran ett resultat av att jag själv bytt spår då och då.

Ni har skrivit att ni gillar blandningen, att ni både vill ha supermat och råkost och långkok och artikelserier, tips&trix och babbel och råvarukoll. Och det skall ni få! Under våren kommer några nya artikelserier som jag tror ni verkligen kommer gilla, om tillbehör, raw food, hemliga kockar och mycket mer. Nya superfoods har entrat mitt skafferi, och såsmåningom skall ju bakningen ges en ärlig chans också...

Kom ihåg, att om ni inte hittar mig här någon dag när ni kikar in, så finns jag garanterat här på Superfood på svenska-bloggen, eller här på nya fina råkostsidan som Bums har startat upp!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. @Bums: tycker du? Tykcer själv den verkar rätt torr och trist...! ;))

    SvaraRadera